tuner tv i kamera

Autor: gondor_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 09 Oct 2001 - 12:09:14 MET DST

Witam.
Przepraszam jesli temat przewinal sie niedawno a ja go
przeoczylem lub jesli to NTG (ale wtedy ktora?)

Otoz mam karte TV PixelView 98, na ktorej oprocz wejscia
antenowego jest min. wejscie cinc. Mam tez kamere video,
ktora ma dwa wyjscia (cinc) oraz kabelek ktory z obu koncow
ma po dwie wtyczki typu cinc (w praktyce sa to chyba dwa
kabelki pojedyncze tyle ze "zrosniete" izolatorem.)

Problem jest nastepujacy - jak uzyskac na monitorze
jednoczesnie obraz i usluszec dzwiek w glosnikach?
O ile obraz uzyskuje bez trudu - podlaczam jeden koniec
kabelka do kamery i z drugiego konca - jedna (odpowiednia)
wtyczke kabelka do wejscia cinc na karcie - o tyle
nie mam pojecia jak podlaczyc dzwiek. Gdy wepne druga
wtyczke do tego wejscia na karcie - obraz jest niebieski
i tylko lataja po nim czarne paski kiedy sie mowi do
mikrofonu w kamerze. (oczywiscie w glosnikach nic...)

Czy ktos ma jakis pomysl co zrobic? Czy nalezy zastosowac
jakas przejsciowke laczaca oba sygnaly w jeden? Czy wogole
cos takiego istnieje? Help! Hilfe!
Zgory dzieki :)

Pozdrawiam
g.