Re: Ocena potrzena na juz..plees..

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 08:50:39 MET DST

> Monitor ACER 15cali
Hmm, trudno coś powiedzieć, ale cudo to to nie jest...
> Komputer:
> Intel Pentium III 650MHZ
Dobry proc
> Riva tnt2 64 32MB AGP
Do gier umiarkowanie się nadaje, chociaż nie jest beznadziejna.
> 64MB SDram
Trza by dołożyć ze 128MB
> Windows ME PL
Co za pech, że nie 98SE lub W2k
> plyty tez nie znam bo nie zagladalem do instrukcji.
Szkoda, bo to dość ważne
> Cena zestawu wydaje mi sie atrakcyjna bo calosc kosztuje 1725zl.
Atrakcyjne to by było za 1200 zł. (max 1500).

> Acha...komputer ma byc uzywany do internetu , nauki i troche do gierek.
Wystarczy jak dołoży RAMu. Co do gierek to większość pójdzie, ale nowsze
mogą się haczyć...
> I jakies taniutkie glosniczki. tez w tym przedziale cenowym a nawet
> tansze...zeby tylko dzwiek poprostu byl.
Niech podłączy pod dowolną wieżę/wzmacniacz.

CHOOCH