Re: Jakie napięcie modem zewn. ???

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 08:34:18 MET DST

> Nie zawsze, to już zależy od typu układu, chociaż nie spotkałem się
> jeszcze z takimi, które by mniej niż 25V wytrzymywały, choć pewnie i
> takie są :)

Tak na prawde, to zalezy nie tylko od roznicy napiec Uwe-Uwy ale takze od
pradu plynacego przez stabilizator (to dopiero daje moc rozpraszana na
elemencie). Ale nie ma sie czym przejmowac, bo wiekszosc stabilizatorow w
momencie przegrzania wylacza sie a jak ostygnie to probuje wlaczyc sie na
nowo.

pozdr.
CHOOCH