Re: wirun na poland.com ?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 21:50:33 MET DST

Some day I met a message from "Jacek Kaliński" <jacek_kal_at_go2.pl>. The
message said:

> Niestety :(( faktycznie nie działa konto, ale :) tylko jedno z dwóch.
> Nie wiem, o co chodzi, ale Poland zaczyna mnie wkurzać.

Zwlaszcza, ze nie odpowiadaja na zadne listy (chociaz z tym, co odpisuje
automat, powinnii odpowiedziec w ciagu 48h) :-(((

> Jeśli zna ktoś jakieś dość dobre serwery pocztowe, które dodatkowo mają
> strony www (bezpłatne), to proszę o informację (na priva lub grupę).

Zastanawiam sie (ale nie robie reklamy ;)) jak wyglada sprawa z wieczystym
kontem na www.home.pl za jednoraowa oplata AFAIR 180 zl. Czy ktos z tego
korzysta, a jesli tak, to jakie sa opinie...

--
Pozdr & CU
Pjotr