Re: Dwa kompy + kabelek+ Tiramisu - czy sie uda ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 18:22:55 MET DST

Użytkownik tomas <monolohenares_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9po5q4$ad3$2_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Zamierzam odzyskac dane z utraconej partycji programem
> Tiramisu.Podobno polowa sukcesu to drugi dysk fizyczny
> na ktory powinno sie skopiowac odzyskane dane.
> Szkoda bo drugiego nie mam ale... ale dysponuje kompem
> kumpla (czytaj caloscia) Fajnie gdyby udalo sie uzyc do tego
> polaczenia bezposredniego, ale nie mam pojecia czy to w ogole mozliwe, tak
> spytalem.... a noz komus sie cos takiego udalo.....

Ten program robi dyskietkę startową ;)
Zrobisz ją u kumpla i możesz odzyskiwać.

BTW. Jeżeli masz "tylko" zniszczoną tablice partycji
to powinien sobie z tym poradzić dosowy ndd (byle
co najmniej z NU 2.0).
Nie wolno też zapomnieć o zrobieniu Undo na dyskietke
bo jak ndd nie pomoże to trzeba cofnąć zmiany jakie
wprowadził i spróbować czegoś innego Tiramisu/Easy
Recovery, darmowego Lost&Found
http://www.powerquest.com/APC/lf/ itp.

PeJot