Re: IBM - bad sector

Autor: R.B. (robert.bargiel_at_pandora.be)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 08:24:11 MET DST


Zrob wszystko po kolei co jest wymagane na stronie IBM.
1. Sprawdz czy twoja gwarancja jest wazna.
2. Musisz zrobic Fitnes Disk, aby miec numer bledu.
3. Wyslij formularz.
Nastepnie otrzymasz odpowiedz (mysle ze w ciagu 24 godz), w ktorej powiedza
ci co masz robic dalej:
a. udac sie z ta odpowiedzia do sprzedawcy twojego HD, normalnie powinien
dac ci nowy dysk.
b. wyslac dysk do IBM.

Mialem dwa lata temu podoby klopot, po kilku dniach przyjechal czlowiek IBM
do mnie do domu, wymienil dysk i nawet zainstalizowal system.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:04:01 MET DST