Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 15:24:56 MET DST

Niejaki(a) barnow <barnow_at_viper.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> cpu athlon 14ghz

ok, albo wolnieszy (tzw. 1.0, 1.2) i dokrecac.

> gfx GeForce2 GTS Pro 64MB DDR + tv-out

byle nie noname. cos firmowego. leadtek, msi, itp...

> ram DDR-SDRAM 256MB (PC-266) X2

1x ddr dimm kingston 512mb za 450zet. wyjdzie taniej i lepiej

> sfx Creative Sound Blaster VIBRA 128 PCI OEM

live oem? cenowo prawie tak samo chyba...

> plyta Abit KG7-Raid AMD761

gut wybor :)

> obudowa Frontier Gloria FCG-08A Middle ATX metal Blue

enlight, enlight, enlight ;) nigdy nie bierz obudowy rzucajacej sie w
oczy, zobacz czy duzo miejsca, duzo kieszeni, czy zasialcz cichy, czy we
wnetrzu jest przestronnie, itd...

> k. siecowa D-link DFE-550TX Fast Ethernet PCI 10/100 Mbps

ja tam wole 3coma, ale d-link jest rowniiez ok :) mamy ich koncentraotry
i na 305m sa gut :)

> hdd Seagate 40 GB Barracuda ATA IV ST340016A X2

ok, ale moze lepiej by wyszlo 1x 80gb barracuda? :)

> dvd-rom DVD Asus AS-612 x12 / x40

hmmm... nie nzam. moj cdrom asusa jest duper, ae dvd nie widzialem.
toshiba, hitachi, pioneer.

> cd-rw Teac CDW-516E ATAPI x10/x16/x40 bulk

wporzo :)

> klawiatura BTC 5197 US PS/2

byle nie zwyklawa, bo do rakiety kupowac takie "generic" to jest
szlaenstwo :) profilowana :)

> mysz Mysz A4-TECH WWW-5 combo

a to jest pewnie jakas stara, bo moja dwuletnia a4tech to model www-15
;)

> monitor 17'' Sony A-220 FD Trinitron

Nec fe750+?

> drukarka Hewlett Packard DeskJet 930C
> skaner Mustek ScanExpress 1200 UB

skaner tez bym pral HP, mam primaxa i bydlak padl. znajomy stracil agfe.
oba poszly z udziwnieniami, czytac - moj primax wywala plyte glowna (na
100%, bo piepszy tez win2k - siada kontroler od myszy i klawiaturki...),
a jak raz na kilak razy zeskanuje, to jest calkowicie popatrany obraz. u
kumpla po prostu sien ie wlacza. co ciekawe - oba w miesiac, dwa po
gwarancji. mily sprzecik, oj mily :)

lepiej hp i miec spokoj, pozatym nie powinno byc przebojow pod linuxem
:)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: "futszaK" <sq1eih_at_rubikon.net.pl> @ pl.misc.telefonia_|