Re: Wirus w BIOS-ie

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 18:07:00 MET DST

Użytkownik Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3BB8F5A7.D46049C5_at_poczta.onet.pl...
> Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą:
> zawsze można "wydłubać" kostkę BIOSu (kłopot, gdy jest wlutowana"...),
> a następnie zczytać w programatorze ;-)
>
> P.S. Chyba wyciąłeś nie to co trzeba cytując poprzedni post ;-(

Nieporozumienie!
Koleś był nadgorliwy i chciał szukać wirusów w biosie
które to przecież publicznie nie istnieją (daruję sobie już
wywody dlaczego nie można napisać skutecznego bakcyla)
Tak więc praktycznie nie ma możliwości żeby się na
wirusa biosu natknąć.
Zbyt krótką i nieprecyzyjną dałem odpowiedź ;)

PeJot