Tuner Tv - z czym to sie je

Autor: prg5 (prg5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 14:19:06 MET

Witam wszystkich specjalistow.

Nie mam pojecia o tunerach tv ale wydaje mi sie ze to fajna sprawa i
chcialbym cos kupic (za ok 350zl).
Czytalem wczesniejsze listy i sporo pisaliscie dobrego o Awer GO.
Ktory tuner mozecie polecic - nie chodzi mi o jakies dane techniczne ale o
ogolna 'przyjaznosc' do uzytkownika.
Chcialbym czasami poogladac tv i posluchac radyjka - nagrac cos na hd. -
jakies mp3 lub teledyski z MTV.
Mam kablowke astercity i sprzet amd 750 mhz.
Co to jest NICAM?
Czy jakosc nagrywanych mp3 lub avi bedzie ok?
Czy bede mogl odkodowywac jakies canal czy wizje czy polsat?

Sorki za lamerskie pytania i dzieki za odpowiedzi

    pozdrawiam