Re: Ukradli mi płytę CDROM!!!!

Autor: !!! X-RAV !!! (xrav_at_elmont-waw.com.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 07:54:07 MET

> Jak mam sprawdzić czy ta gra( wziąłem ją do jutra) jest tą moją udowodnić
mu
> że jest złodziejem?
> ważne! mam grę zainstalowaną w pełnej wersji i mam kod!

Plyty do gier sa tloczone w duzych ilosciach z tej samej kopi. Nie myslisz
chyba ze kazda plyty by osobno robiono z innym kodem? Tylko kody sa rozne i
niestety pasuja do "wiecej niz jednej" plyty. Nie instalowales nigdy
windowsa z kodem kolegi bo Twoj gdzies wcielo? :)

Wiec reasumujac nic mu nie udowodnisz!!! :(

X-RAV    http://www.xrav.hg.pl
xrav_at_elektromontaz.pl  xrav_at_box43.pl
UIN: 20807659  [wAw]EKIPA_MALBORK