GeForce2GTS - MAX Podkrecenie! :)))))

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 00:17:38 MET

Witam!

Musze sie znow pochwalic :))
Mam ASUSa v7700 GeForce2 GTS, ktory ma oryginalna
szybkosc (engine clock) 200mhz. Softwareowy programik,
ktory dostaje sie razem z ta karta pozwala mu podkrecic do
220mhz engine clock i z 333 do 364mhz memory clock.
Coprawda nie bawilem sie w podkrecanie pamieci bo przy
350mhz sa juz jakies przeklamania tekstur czasami niestety :(
ALE (uwaga!:) - engine clock podkrecilem do 300mhz !!!!!!
Znalazlem w rejestrze zmienna "nvclk", wpisywalem tam
stopniowo coraz wiecej co 20 az doszedlem do 300.
Przerestartowalem i... i dziala!:) Dzis juz nie mam sily bo ide
spac zaraz, ale jutro poprobuje bardziej :))))

Jak myslicie - do ilu mhz mozna dojsc? Juz wyniki w 3dmarkach
troche sie poprawily, nie ma zadnych przeklaman ani zwisow.
Chlodzony jest zalmanem przyklejonym dwuskladnikowa pasta
ArcticSilver i teperatura chipu nVidii nie przekracza 41'c.

Do ilu wytrzyma? Mozna go w ogole uszkodzic w ten sposob?
Nie mowie tu o teperaturze bo ona w ogole zdaje sie nie rosnac
przy tym chlodzeniu, ale czy mozna go przetaktowac?

Pozdrawiam
Piotrek

PS: jestem w szoku :)))))))))))))))