Re: Help !!! Bo ja już głupi jestem

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 00:02:46 MET

> wkrecam.... piszczy .. Jana cholera mnie wzięła...
> Wykręcam.... i nie działa....
> Jak ktoś ma jakieś pomysły to dzięki....

no to trafiłeś - wyrazy współczucia
i zrozumienia (4 lata serwisowałem sprzęt,
więc bardzo dobrze Cię rozumiem) :-(

co zrobić? skoro już tyle czasu zmarnowałeś,
to nic tylko na spokojnie metodą redukcji.
Podłącz cały zestaw na "pajączku" (bez obudowy)
i porządnie przetestuj - tak przez 24h nonstop.
Potem poskładaj to do obudowy - jednej, jak będzie
działać coś to do drugiej to wciśniej, sprawdź znowu.
Ewentualnie wymieniaj poszczególne elementy, ale
takie piszczenie, to jednak zazwyczaj coś nie tak
z napieciem i/lub nie docisniętymi elementami.
Można też pomału wymieniać różne elementy,
na te same modele, tylko z innego pudełka.