Re: GeForce2 MX -400?

Autor: Azael^ (szelmiatko_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 12:51:56 MET

Użytkownik Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rjetm$oks$1_at_news.onet.pl...
> Taaak w zasadzie masz po prostu MX...
> Czyli prawiem MX 400...

To ja sie podepne pod tego posta z innym pytaniem... otoz tesh jestem
posiadaczem karty graficznej firmy PalitDaytona i nie jest to ani 200 ani
400 poprostu MX ale mam duzy problem. Wyglada to mniej wiecej tak: odpalam
q3 i niby wszystko oki ale woda i niebo sa poprostu kanciate. Zmienialem
sterowniki do boolu (teraz jestem na ostatnich detonatorach) i nic za kazdym
razem tak samo potem przyszla kolej na zmine komputera i dalej nic czy to
moze oznaczac ze mam walnieta karte? ale dlaczego reszta jest wporzadku
tylko niebo i woda (aha w opcjach jest High quality sky na ON ;-)))
prosze o jakas rade co z tym zrobic
pozdr.

--
| e-mail: szelmiatko_at_interia.pl |