Pytanie o drukarke

Autor: Lukasz K (l_kurkowski_at_yahoo.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 16:47:33 MET DST

Mam pytanie do grupowiczów odnośnie drukarki HP DeskJet 656. Sam musze
zmienić drukarkę i chciałbym to zrobić małym kosztem, miałem Epsona, nie
zmieniałem cardriga przez długi okres czasu i wysechł biedak z głowicą. W
związku z tym czy ktoś zna ZA i PRZECIW tej drukarki, czy można do niej
wypełnić ponownie atrament albo nieorginalne cardrige ? proszę o jak
najszybsza opinie, z góry dziękuje i pozdrawiam.
Oto link jak ta drukarka wygląda (nawet na stronie producenta wydaje mi się
za tania )

http://www.shopping.hp.com/cgi-bin/hpd
irect/shopping/scripts/product_detail/
product_detail_view.jsp?BV_SessionID=@
@@@0728512202.1004278770@@@@&BV_Engine
ID=cadccgeijmggbfdnckgcfjgdgmg.0&product_code=C8942A%23A2L&cat_level=2

Łukasz