Re: Szybkość modemu

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 01:31:15 MET DST

Krzysztof Pawleta napisał(a):

> Może się czepiam, ale zapomniałeś o bitach startu, {stopu,} parzystości;
> o sumie kontrolnej ;-(

To może mi napiszesz przy okazji co wpisać w opcjach modemu ( terminal modemowy)
?
Mam coś takiego:
1. Ustawianie kontroli błędów:
String1:
String2 : ( i tak dalej do stringu 5)
2. Kompresja danych
Ustawienia kompresji.Rozpoznane stringi:
String1:
String2: ( itd do stringu5)

Nie wiem w ogóle co to jest i do czego to służy i tym bardziej nie wiem co
wpisać do tych stringów...Nie wiem nawet czy to ma wpływ na szybkość
modemu...Mój modem ( moja linia) pracuje z szybkością 48000 lub 49333...Szybciej
nie chce :-(

Pozdrawiam, Kaja

--
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa