Re: ecs k7vza +udma 100 + win me pl

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 11:48:08 MET DST

> mialem kiedys podobny motyw... ibm46 nie chcial mi wystartowac w ata 100 -
> co sie okazalo.. podlaczylem kable odwrotnie (kiedys scialem ten wypustek
bo
> kabel mialem niesymetryczny)... ale nie posadzam Cie o to... :)
> A probowales z innymi kablami??? bo skoro w biosie ustawia sie na na
slabszy
> transfer to moze byc problem z kablem.
> koyot

kabel jest na 100 % dobrze nawet obracalem dzis zeby sprawdzic ale nie da
sie go poprostu inaczej wlozyc nawet zmienilem udme na ta od cdromu (tez
100) i nie dziala . kabel sprawdzany (drugi byl troche lepszej jakosci niz
ecsowy - abit k7 raid ;) )
naprawde to duzy problem prosze o pomoc .strona ecsa przejrzana na wylot.
luk