HELP!! LTR-12101B

Autor: Marek Kozłowski (kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 20:20:08 MET DST

:-)
HELP pleeeeez!
Mialem jakis zupelnie duperelny problemik (program nagrywajacy w nowej
wersji krzyczal o bledzie przy DAO, ale bylo OK). Naszlo mnie, by zrobic
upgrade firmware. Na L23(J). Poprawnie. Successful. Od tego czasu
nagrywarka jest glucha tj. nie reaguje na nic, z obsluga w(y)suwania
traya wlacznie. Choc, Bogiem a prawda BIOS wykrywa ja poprawnie, Nero
tez. Tyle, ze poza tym nie reaguje na nic - jakby wyciagnac zasilanie.
Sugestie?
Uzdrawianm,
Marek Kozlowski