Re: zasilacz do plusteka;

Autor: Andrzej (annocun_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 16:31:41 MET DST

nie wiem czy ten twoj plustkowy to nie byl zasilacz impulsowy bo moj to na
pewno nie , zreszta wielkosc zasilacza dla mnie przynajmniej w takim
zakresie jak piszesz nie ma znaczenia .Powodzenia Andrzej N

Uzytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:chomik.9r6d6g.3vvng25.1_at_nie.dzisiaj...