jaka karta dźwiękowa do FPS1000 (4.1)

Autor: -=mazzi=-T (mazzi_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 15:24:52 MET DST

Kupiłem okazyjnie głośniki Creative Cambridge Soundworks FPS1000 - 4
satelity + sub. Jak na razie korzystam z wbudowanej na mojej płycie
(ECSK7VZA) AC'97, która ma oczywiście tylko jedno wyjście - satelity więc
jedynie naśladują surround. Nie jestem audiofilem ani nawet nie mam zamiaru
bawić się w muzykę na kompie. Chciałbym jednak tanim kosztem wydobyć z tych
głośników ich surroundowe możliwości i poczuć viba przy słuchaniu muzyczki
:)
1.Jaką kartę z dwoma wyjściami kupić?
2.Czy usłyszę różnicę (mp3, filmy, itp.)?
3.Jak duża byłaby odczuwalna różnica pomiędzy ww a np.DTTXXXX + jakaś karta
5.1?
pozdro,
-=mazzi=-T