Problem z dyskiem twardym

Autor: Sail (Sajl_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 14:19:19 MET DST

Dzien dobry
Co sie dzieje z moi dyskiem. Otoz nabylem kiedys tam dysk 40 GB. Samsunga.
Wszystko bylo pieknie i idealnie. Oczywiscie plyta wykryla 32 GB. No coz ,
dobre i to. Ale co sie okazalo, dysk fajny, cichy, ale cos sie zaczelo
charzanic.Od jakiegos miesiaca musze co 2 tygodnie go formatowac, bo pisze
mi ze nie moze odczytac z dysku C. Potem pojawily sie problemy z FAT'em.
Scandisk przynajmniej tak twierdzi. A wlasnie scandisk wykrywa mi codzien to
wiecej uszkodzonych klastrow na nim. Jakie zabiegi mam przeprowadzic zeby go
doprowadzic do uzytecznosci. Slyszalem kiedys o programie 'ontrack' ale
chyba nie byl bym w stanie go sobie zainstalowac. A moze mam juz myslec nad
zakupem nastepnego dysku ? ;(

--
Pozdrawiam, Sail
sajl_at_NOSPAM.poczta.fm