Jak zrobic program do sterowania szyny PCI?

Autor: Rebe (neo_son_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 10:41:43 MET DST

mam urzadzonko ktore powinno sie podpinac do PCI . Na wyjsciu tego jakby
sterownika mozna podpiac rozne inne uzadzenia takie jak stroposkop,
kolorofon itp. teraz mam problem bo zeby sterownik dzialal sam potrzebuje do
niego oprogramowania no i musze ten sterownik rowniez zainstalowac. Czy ktos
mogl by mi pomoc w tym lub przeslac jakies materialy?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Rebe :)