Re: TNT2 - problem

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 18:46:20 MET DST

Użytkownik bodek <bodek_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3bb805e1$1_at_news.vogel.pl...
> Witam
> Mam taki problem. Kupilem nowa karte - Leadtek Winfast RIVA TNT2 32 Mb.
> Jednak po zainstalowaniu systemu od zera nie uruchamia sie zadna gra. Mam
> durona - 4in1 zainstalowane, dx8 tez. Moze ona jakos gryzie sie z SB Live? A
> moze to cos zupelnie innego? Poradzcie cos bo mi sie juz pomysly skonczyly

Za mało danych podałeś żeby Ci ktoś pomógł.
Na jakiej płycie to jest, co jest jeszcze w komputerze.
Wypróbuj stery 5.32 www.tweak.pl
wyłącz AGPx4, fastwrites itp.
Upewnij się że slot PCI koło AGP jest pusty.

PeJot