Re: PAMIEC RAM???

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 02:32:30 MET DST

> Jeśli masz chipset VIA to na ich stronie jest program do testowania
> pamięci: CTSPD092.ZIP
> A RAM w zestawach jest na sto procent najgorszy jaki tylko znajdą, w/w
> program wykrył w mojej pierwszej kości same errory dopiero pamięć którą
> sam dokupiłem można jakoś zidentyfikować i ocenić.
> Pozdrawiam
Jak juz napisalem sandra zidentyfikowala mi ram.
i nie byl to jakis noname tylko siemensa
niby kupilem w zestawie ale akurat mi wlozyli firmowe...bo skladali na
zamowienie z podanymi najdrobniejszymi szczegolami i przed zamknieciem
obudowy i zaplombowaniem dzwonili do mnie bym przyjechal i sprawdzil czy
wszystko jest ok.
Nie wiem jak jest z innymi firmami ale optimus mnie milo zaskoczyl.
Moze to wyjatek bo zostawilem u nich okolo 20tys... (kilka monitorow i komp)
i sie poczuli ze trzeba solidnie sprawe zalatwic ... nie wiem .. fakt faktem
mile zaskoczenie.
Pozdrawiam

--
Zagraj z finalistkami