enable timing by spd

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 18:27:44 MET DST

Mam D650 na 715 puszczony poprzez magistrale 110. plyta Aopen Ak33
Pamiatki w kolejosci obasadzanych bankow :
128MB MicroQ PC133 - jakies G****
64MB Infineon PC133 Cas3
64MB LGS PC100 7ns - stara pamiec
po wlaczeniu opcji : "enable timing by spd" w biosie wykrywa mi tylko 128MB
ramu , czestotliwosc pamiatek jest ustawiona na 100 Mhz . czemu pojawia sie
taki blad ?
jak jest wylaczona to widzi 256MB ramu ale od czasu do czasu nastepuje
dziwny zwis , a dokladniej ekran sie zatrzymuje ale np. mp3 sie nadal
normalnie odtwarza , nie wiem czy to z tym jest zwjazane . Dodam jeszcze ze
te zwisy sa czestsze po polaczeniu sie z inetem co mnie doprowadza do szalu
!!! eh ta Tepsa :]

[BRO]Azazel
UIN : 15883900