Re: Abit BH6v1.1 & Celeron800

Autor: Sieger (sieger_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 17:48:11 MET DST

> Chyba panowie nie bardzo sie znaja. Jezeli dziala np. PIII 666MHz to
> identycznie bedzie dzialal PIII 1GHz. A to z tego powodu, ze na
> przejsciowce idzie tylko magistrala procesora taktowana 100/133MHz. Cale
> zwielokrotnianie czestotliwosci odbywa sie wewnatrz procesora i
> przejsciowka nic do tego nie ma.
>
> Artur

w sumie zlota prawda, ale ostatnio jestem tak zamotany, ze i gorsze glupstwa sam bym popelnil
fakt, ze bylo to w salonie adaxa, gdzie jeszcze sie nie zrazilem nigdy jakims idiotycznym stwierdzeniem
wiec przyjalem to jako prawde, w koncu to oni sprzedaja conajmniej jeden zestaw dziennie, a ja co
pol roku jeden upgrade u siebie i u znajomych..

Adi