Re: zzielenia³y monitor

Autor: c_apitan (c_apitan_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 11:39:11 MET DST

U¿ytkownik zul <zulluss_at_poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:9mbnmj$e9m$1_at_news.onet.pl...
> mo¿epowinienem siê zwróciæ na jak±¶ grupê RTV ale wolê t± ;-). Cosik siê
> porobi³o z monitorem i wszystko widaæ jak przez zielon± szybkê. Naprawiaæ
> monitor czy po prostu go zakopaæ w ogródku? Drogo by mnie wynios³a
naprawa?

Witam !
Opisany objaw jednoznacznie wskazuje na uszkodzenie wzmacniacza wizji. Z
regoly jest on na plytce kineskopu.
Powinny byc trzy jednakowe tranzystory (dla kazdego koloru). Ktorys z nich
jest uszkodzony. Moga rowniez byc uszkodzone rezystory (przy tych
tranzystorach). Koszt niewielki, a radosc duza.

  P o z d r a w i a m  !!!
MINISTERSTWO INTERNETU RADZI:
"Powazne inwestycje wymagaja natychmiastowych dzialan"
c_apitan_at_wp.pl
c_apitan_at_poczta.onet.pl