Ratujcie mi kumpla!!!-czesc 2

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 23:55:44 MET DST

Witam ponownie jak na drugiej czesci meczu...

Jak widac zdecydowalem sie napisac czesc 2 tego
listu poniewaz z waszych wypowiedzi wynikalo ze nie
podalem podstawowej rzeczy przy tego typu sprawach,
a mianowicie konfiguracji "komputo" ale o tym na
koncu. Tak szczerze to te listy mnie nie pocieszyly,
ale dzieki, przynajmniej wiem na czym stoje.
Poniewaz nie mam technicznych mozliwosci sprawdzenia
procka (a tak moze bym cos zmajstrowal) ani
plyty w innym komputo,(nadmienie tylko ze wiatrak pracuje jak nalezy)
zainteresowal mnie temat
wgrania nowego biosu (tylko gdzie go znalezc).
Poki co chcialbym sprubowac wszystkiego, zanim
oddam komputo w podejrzane 'lapy' serwisantow
po raz drugi. Co do zasilacza to juz padl :)
Dwa dni temu przywiozlem komputo z serwisu, z naprawionym
zasilaczem (myslalem ze bedzie nowy a tu...) i
jest to samo.Sam zasilacz spalil sie w dosc dziwny
sposob poniewaz pewnego wieczoru zamknalem system
poprawnie, a juz nastepnego ranka nie reagowal na
"power"(myslalem ze mnie szlak trafi). Ale przystapilem
od razu do dzialania i to co umialem to zrobilem,
zresetowalem bios i wyciagnalem baterie...no i wyjechal
sobie komputo na cztery tygodnie.Nadmienie jeszcze
ze zanim spalil sie zasilacz przez kilka dni testowalem
moj nowy nabytek, karte Fritz!Card PCI z ostatniej
promocji Tepsy. Z wyzej wymienionych powodow
prosil bym jeszcze raz grupowiczow o bardzo szczegolowa diagnoze i najlepiej
szczegolowy opis
sugerowanych czynnosci. (szczegulnie w sprawie sprawdzania zasilania na
szynie AGP)

Postaram sie jak najdokladniej opisac konfig.komputo

Celeron 500Mhz (obawiam sie czy czasem nie podkrecany) RivaTNT2 M64
(ster.MVGA-NVTNT2MA) SoundBlaster Live 1024,
Desk Porte 56K InternalW, FritzCard, 64MB RAM,
twardziel Seagate Garacuda ATA ST313620A( master; pracuje jako ATA 33) i DVD
Acer na tej samej tasmie.
Plyta firmy" procomp " B680 -chipset Intel 440BX.
( za cholere nie moge znalezc jej www -help)
O dziwo w instrukcji do plyty jest napisane ze powinna
pracowac z Pentium 2 i 3 ale to pewnie nie ma
znaczenia.

sto lat dla wszystkich zyczliwych :)

Pozdrawiam!
tomas