2 modemy [win 98]

Autor: TurbOS (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 18:29:09 MET DST

Mam dwa modemy. Po ich instalacji nie działa mi dźwięk z karty
dźwiękowej FM801. Obydwa instalują ‘Wave device for Voice Modem’ i w
systemie mam dwa takie same urządzenia(podejrzewam że tu leży problem).
Dodatkowo dwa razy w systemie wyświetla mi się jedna karta ‘fm 801 pc
audio’(moja karta dźwiękowa) z tym ze raz z wykrzyknikiem. Co ciekawe
każda ‘karta’ dział na innych przerwaniach. Próbowałem wyłączyć i ta z
wykrzyknikiem i ta bez wykrzyknika i Wave device i nic z tego. Jak lipna
usune to mi sie instaluje na nowo.
Ma może ktoś pomysł jak to rozwiązać?
Pozdrawiam

--