Re: Ludzie co za g...... obudowy

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 17:47:43 MET DST

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego tak ciężko dostać dobrą obudowę bez bajeranckich plastików
szczególnie
> kolorowych - tak szarą prostą.
> Może ktoś wie gdzie można się rozejrzeć za fajną obudową. Szukam
> 1. zasilacz 300W
> 2. Zasilacz umieszczony poziomio nad płytą
> 3. Szeroka ewentualnie głąboka tak nawet lepiej bo inaczej banki 2 i 3
RAMu
> kolidują z napędami
> 4. Porosty szary wygląd bez fikuśnych kształtów i kolorowych bajerów
>
> Czy ktoś wie jak można spełnić te marzenia.
> adadur

ehh..rozumiem cie czlowieku
mam wieze biga w pieknym szarym kolor, bez udziwnien...duuza i klasycznie
prostokatna skrzynke.

i to jest prawdziwa obudowa a nie jakas swiecaca duperelami i wygladajaca
jak spodek nie wiadomo co

btw czesto do dostania w jakis takich malych - bidnych kompsklepach ala
krzaczek....tylko uwaga na wykonanie i jakosc zasilacza!.....moze byc jakis
wentyl typu nic nie chlodze duzo smrodze...znaczy sie glosno chodze

pzdr
tradycjonalista
ein