Wada wentylatora ( orb ) + sadzenie sklepu

Autor: Krzysztof Gorczewski (kgorczewski_at_wp.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 16:13:55 MET DST

Czesc , wczesniej pisalem na grupe ze mam problem z zasilaczem lub prockiem
..

Okazalo sie ze wentylator mechanicznie uszkadzal procesor podczas zakladania
( MSI Pro2A ) .
Wiem trzeba uwazac , lekko zaciskac ale w ten sposob zniszczone zostaly 2
procki .
Po zmierzneniu i wykonaniu pomiarow ( pracuje w firmie gdzie posiadamy
zaawansowane mierniki itp ) okazalo sie ze podstawa jest za nisko . U
znajomego w sklepie sprawdzilismy 20 wentylatorow tego typu i okazalo sie ze
sa drobne rozbieznosci . Natomist moj mial dosc duzo bo okolo 3 mm. .

Po przeprowadzonych probach wyszlo ze z posrod 8 osob na probnym zniszczonym
i oznaczonym procesorze nastapily dodatkowe rysy . Wiec nie est to moja wina
. Plyty tez zostaly sprawdzone .

Czy moge cos w takiej sytuacji poradzic ???