Wymiana gwarancyjna dysku - czego sie domagac ? (przydlugie)

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 13:58:20 MET DST

Zabieram sie do oddania mojego padnietego IBMa 307045 do sklepu gdzie go
kupilem, ale czuje, ze czeka mnie ciezka przeprawa, wiec chcialem sie
najpierw w pewnych sprawach Was poradzic.
Wiec tak: to juz drugi taki padniety IBM, padl mniej wiecej po takim samym
czasie jak pierwszy. Poniewaz od jakiegos czasu nie widze tych dyskow
ofertach roznych firm, przypuszczam, ze beda mieli problemy z zalatwieniem
nowego. Pewnie mi zaproponuja cos innego. Na nic mniejszego lub wolniejszego
sie nie zgodze, chocby mi mieli zwrocic roznice cen. Nie znam innych dyskow
o takiej pojemnosci wiec pewnie cos wiekszego za doplata. I teraz: czy musza
udzielic mi jakiegos rabatu czy to zalezy tylko od ich widzimisie ? Jak
duzy powieniem to byc rabat ? Czym ich postraszyc jak nie beda chcieli
przystac na odpowieniej wielkosci znizke ?
Mocno mnie juz wkurzyly te felerne IBMy, ich awarie kosztowaly mnie sporo
nerwow i czasu, wiec chce miec jakas rekompensate.
Z wszystkie rady z gory dzieki i sorki za tak przydlugiego posta.
ABS