temperatura CPU

Autor: BART (b70_at_go2.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 11:58:15 MET DST

PIII 650, ABIT BX133 RAID, świeżo złożone na nowej płycie.
Zainstalowałem MatherBoard Monitor (MBM) i wskazuje mi temp. powyżej
71C i piszczy alarm. Zgadłem że chodzi o temp. CPU bo tam jest tylko
oznaczenie "sensor 1", więc rozebrałem wszystko i poprawiłem mocowanie
wentylatora, dałem pastę przewodzącą i dokładnie sprawdziłem czy nie ma
szczeliny. Po złożeniu MBM nadal alarmuje. Sprawdziłem więc parametry w
BIOSIE i jest OK. temp. CPU = 37 C. Żaden inny parametr w Biosie nie
przyjmuje wartości 71C, którą pokazuje MBM. Przeinstalowanie MBM nic
nie daje. Co jest ? i przede wszystkim czy mogę założyć, że MBM
zwariował czy też naprawdę narażam sprzęt ?

Bartek