Re: Nero i Teac (jesli juz bylo to przepraszam)

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 Aug 2001 - 09:25:54 MET DST

> problemów.

> Witam!
> Odpowiadam.
> Mam TEAC CD-W516EB, włączone DMA, Celeron - nominalnie 600 MHz pracuje na
> 1009 MHz.
> Gregorek

A wlaśnie zapomniałem o jednej z ważniejszych spraw. Mianowićie zasilaczu mam
200 czy 230 W ostatnio nawet miałem dziwne zjawiska z Win2K (kieszen HDD
musiałem odłączyć) i teraz jest OK.
To też sprawdzę na dniach bo zmieniam obudowę.
To też mogła być przyczyna - ponieważ podkręcony procek(i) pobierał więcej
prądu.
ale to sprawdzę na dniach i dan znać.
pozdruffka
adadur