Re: Internet

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 23:14:08 MET DST

> Acha, problem jest tego rodzaju, że wyskakują błędy podczas surfowania po
> necie (np: iexplorer spowodował błąd w jakiejś tam bibliotece dll, czy
mmsin
> spowodował błąd w module nieznany (jedno z moich ulubionych ;))

Norma. Mam dwa systemy (identyczne) na dwoch oddzielnych dyskach. Nie widza
sie nawzajem bo jeden dysk wylaczam w biosie podczas uzywania drugiego.
Jeden jest do internetu drugi do pracy (takie zabezpieczenie przed utrata
danych). Jeden jest super stabilny (ten do pracy), drugi ma te same problemy
ktore opisujesz plus totalny zwis z zamrozeniem obrazu.
Wydaje mi sie, ze to IE i Outlook ma bledy i po prostu wysypuja system.
Watpie zeby mialo to cos wspolnego z niekompatybilnoscia badz uszkodzeniem
podzespolow. OS to Win98SE, IE 5.5pl.

Adam