Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: A3.PL Tom (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 22:05:13 MET DST

> Źle się wyraziłem - intel musi być do przodu z parametrami sprzętu (np.
> teraz P4 z zegarkiem 2GHz, ma być/jest technologia 13 um itp.) żeby
> konkurować z amd. Po prostu intel pokazuje kto tu rządzi nawet jeśli
> najnowsze produkty są kosmicznie drogie i mają umiarkowany popyt.

Właśnie ogłoszono dużą obniżkę P4. Intel ma się dobrze. Rynek erntry level
to dla Intela tylko jedna z działek, a dla Amd podstawowa. Amd nie zagrozi
jego pozycji. Chociaż niedobrze by było żeby Intel znów uzyskał zbyt dużą
przewagę. Zacznie dyktować ceny.

Póki co domeną Intela jest większość rynku "biznesowego" a AMD na spory
udział w wynalazkach. Taki podział ujdzie, a nawet jest niezły. Jak ktoś
chce pewny ale wolniejszy sprzęt - Intel, jak domowe szaleństwa i
podkręcanie - Amd.

I bedzie tego.

Tomasz