TPsa niech laczy nas coraz drozej?

Autor: .:Squall:. (dobmar_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 19:26:14 MET DST

Witam

    Mam pytanie odnoscnie nowych pakietow TPsa a konkretnie pakietu
dotyczacego internetu czyli 60 zl - 30 godzin! Chcialem wiedziec na jakiej
zasadzie to funkcjonuje i jak to mozna wykupic? Tzn. czy trzeba sie
kontrolowac zeby za 30 godzin nie wyjsc (niezlaeznie od pory dnia - 30
godzin?)...albo gdzie to wykupic itd... moglby mnie ktos poinformaowac?

PS
Sory za NTG ale nie bardzo wiedzialem gdziemoge to wyslac