karta sieciowa i siec raz jeszcze

Autor: teusz (teusz_at_space.pl/nospam)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 11:06:59 MET DST

juz wysylalem posta odnosnie moich kart sieciowych, jednak ponawiam
go zmieniajac jeszcze troche pytania, bo nie wiem kompletnie co mam
robic.

moje karty do unex nexnic 10/100mbps (w sterownikach jest oznaczenie
nd01x)... chce polaczyc dwa kompy kablem skretkowym.
na jednym mam win95, na drugim win me.

1. czy to mozliwe aby kabel byl uszkodzony lub cos z nim nie tak
skoro program diagnostyczny (opcja przesylania danych miedzy
dwoma kartami) dziala w dosie, a nie dziala w windzie?

2. czemu ow program diagnostyczny dziala w dosie, a w windzie nie?

3. co mam zrobic aby jakos polaczyc te dwa kompy?
czy sa jakies programy diagnostyczne testujace sieci lub karty
sieciowe?

pzdr,
wciaz zdesperowany
teusz