Re: problem z HDD

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_at_zakrecki.prv.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 10:40:07 MET DST

Użytkownik Robert <r_jedrachowicz_at_pwr.legnica.pl> w artykule
news:9md03b$412$1_at_sunsite.icm.edu.pl napisał...
> Mam sobie dysk seagata 10GB i na nim bardzo wazne dane niestety nie
zdazylem
> ich zarchiwizowac i.....
> dysk zgubil partycje z poziomu fdiska wyglada tak jakby nie mial zadnych
> zdefiniowanych moze komus udalo sie cos takiego naprawic
> Sprawa jest dosc pilna
> Dzieki
> Robert

Odpal Partition Magic i zobacz co sie dzieje. Czy jest ta partycja, jaki
sysytem. Moze jest tylko ukryta. Jesli standardowe dzialania nie pomoga to
do odzywskiwania jest program .... cyba tiramusiu sie nazywa.

--
Pozdrawiam
Tomek Zakręcki