Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: FLOYD (marcin_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 21:53:33 MET DST

A ja proponuje moze jakas ALPHE 600 ? W testach obliczeniowych jest okolo
trzech razy szybsza od intela/amd z tym samym zegarem ;-)
Primo: w elektronice czesto spotyka sie uklady zastepcze amd czy intel jedno
i to sama, architektura obiazona przeszloscia, nie to co ALPHY albo macKi.
Mialem Intela i obecnie mam AMD, nie wykluczone, ze w przyszlosci znowu
kupie Intela. Dzisiaj najwieksza roznica jest w cenie a nie w jakosci
!!!!!!!