Re: 256MB/133MHz na Abit BF6

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 22:28:05 MET DST

Robert w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> ....To the chipsets, which are unable to work with these 256MB memory modules
> belong:
> VIA Apollo Pro133 and older VIA chipsets;
> Intel BX, LX, EX and i810.

No to jakies brednie powypisywali ;-)
Niedawno byl u mnie kumpel by sprawdzic pamiec bo cos mu sprzet
w ogole nie chcial chodzic, wpadl z najtanszym 256mb dimmem kupionym
na gieldzie, wsadzilismy go w plyte i dzialal perfekcyjnie a plyta wszystko
widziala.

Aha.. moja plyta to HotShuttle MVP3 i procesor AMD K6/2

PS: a o jakich rodzajach modółów pisza ?

Pozdrawiam
Piotrek