jaki napied DVD?

Autor: MW (toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 19:44:29 MET DST

witam.
wlasnie chyba padl moj naped cd rom.
w zwiazku z tym chyba bede zmuszony kupic cos, co pozwoli mi czytac plyty cd
i korzystajac z okacji mysle o jakims napedzie dvd.
czy ktos moglby mi doradzic jaki model kupic? niestety ale w napedach DVD
sie kompletnie nie orientuje.
glownie chodzi mi o to zeby nie bylo ZADNYCH problemow z czytaniem plyt
CD/DVD oraz zeby naped jak najmniej obciazal system/procesor w trakcie
swojej pracy no i oczywiscie bezawaryjnosc.
z gory dzieki za odpowiedz.

--
MW