Odp: ktory twardszy?

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 00:36:50 MET DST

From: Smoq <smoq_at_poland.com.xx>
Sent: Thursday, August 23, 2001 3:15 PM

> Twoj czytnik widocznie sobie z tym nie radzi, bo moj Outlook daje sobie
> rade.
> W odpowiedzi na Odp: WATEK zmienia temat na Re: WATEK, choc przyznaje ze
> nie potrafi sobie poradzic ze skonocnymi przez twoj czytnik naglowkami, tak
> jak to zrobil w swoim poscie. A przy okazji moze nie umiesz poprawic
> naglowka, skoro Ci to tak przezskadza, a moze powinienes zmienic program (np
> na Outlooka :P) zamiast czepiac sie ludzi.

Dzięki Ci Panie za Twe skromne dary!

Ja już zaczynałem mieć kompleksy... jeszcze trochę to bym się zaczął bać wysyłać listy! Swoją drogą to dziwne, że ten znienawidzony
i podobno beznadziejny OE daje sobie radzę ze standardami prezentowanymi przez resztę świata, a ta lepsza reszta świata nie:-(

FK

p.s. masz wersję angielska OE, czy może "pełen" Outlook ma możliwość zamiany "Odp:" na "Re:"? Muszę coś z tym zrobić, bo Panowie
gotowi przyjechać do mnie ze sztachetami:-)