Re: mysz ps/2 do portu szeregowego

Autor: -KrzysiekS- (krzysiek_at_mexico.ras.com.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 22:15:20 MET DST

Dnia Fri, 24 Aug 2001 13:03:18 +0200, Kamil Dworakowski napisa(a):

>To chyba nawet tam jest (nie jestem pewien bo to jest komp z drugiej reki i
>nie znamy poprzedniego wlasciciela). Problem w tym ze probowalismy tam myche
>opdlaczyc i rowniez jej nie widzialo.

A włączyłeś oczywiście ps2 w biosie??

>kolejność pinów)
>dosyć łatwo robi,

>Nie mam narzedzi i wszystko na wyczucie bede musial ustawic. 25
>kombinacji... jakos pojdzie.

Skoro już było dołączone do płyty gniazdko na śledziu to powinno być tam wszystko OK.
Możesz zmniejszyć iloś kombinacji dokładnie oglądając płytkę wokół złączki. Masa
jest z reguły dosyć szeroką ścieżką i w efekcie łaczy się z obudową (przez śrubki np.)
Podobnie +5V powinno być szerszą ścieżką.

Pozdrawiam
-=KrzysiekS=-