modulator-demodulator

Autor: zul (zulluss_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 21:20:47 MET DST

czyli modem Zoltrix Spirit. Pewnie trzeba wyprawić mu pogrzeb, ale może
szanowna grupa coś poradzi. Modem został kupiony na aukcji :-), pochodził
jeden dzień (idealnie) i cosik mu odbiło. Kolega który go kupił mówił cos o
zawieszaniu i czarnym ekranie, u mnie po włożeniu pokazywały się przy
odpalaniu jakieś błędy w rejestrze (W'98), częste zawieszenia wind-a ,
chwilami nawet nie był wykrywany MBR na dysku (bootloader LILO). Po
zainstalowaniu sterowników bez modemu system sie odpalił (później go
usunąłem i jeszcze raz zainst.) ale przy otwieraniu okna "właściwości" w
menedżerze urządzeń pojawia się napis że nie można odczytać nazwy portu z
rejestru. W "modemy" widoczny jest pod com3.
Wywalić, posprawdzać oporniczki i kondensatorki czy ktoś ma jakis świetny
pomysł?