Re: Ktora plyta glowna - Asus czy Abit

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 21:03:42 MET DST

> Hm.. w wiadomosci <06upht0siucmpimb35ibkr7j1tq81mef4f_at_4ax.com>
> np zalazlem takie zdanie:

(cut)

> Przyczyną jest marny kontroler HPT366.

(cut)

> HPT366 to chlam jakiego malo !!!
> A Promise to juz co innego :)

Z tego co widze, to wszystkie negatywy sa o HPT366. A nawet jesli, to juz
wiele wody w wisle przeplynelo HighPoint wydal pare(nascie) upgradow
biosu/sterownikow do kontrolera. Sytuacja mogla sie zmienic i raczej na
lepsze.

> A wszystko to na pl.comp.pecet.
>
> Na razie moje doswiadczenia z HPT sa niewielkie - stawialem dwa serwery
> na Linuxie na czys takim i dzialalo (byly 4 hdd kazdy
> na innym kanale w raid5 z linuxa) :) Ale jak to sie
> bedzie sprawowac w Windows to juz nie wiem?

No akurat ja sie Windowsem bawie (NT) no i nie widze problemow...
Moze i Promise jest lepszy, ale po co mam zmieniac cos co dobrze dziala.

> Jaka znowu wina :) Zreszta ja wcale nie jestem pewien czy tak
> jest/nie jest :)

Akurat nie mam instrukcji pod reka, ale na stronie abita napewno pisze... Za
to mam 3 do modelu BF6 i tam PCI6 jest "slave".

> Oplacalo im sie tak mieszac z tymi ukladami? Nie lepiej bylo od razu
> wsadzic oba z nowej serii?

Mostki nie byly przypisanie do konkretnych ukladow i 686B wszedl zanim
pojawil sie KT133a.

DW