Re: plyta glowna soc.a

Autor: sPIdER (spid3r_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 19:27:08 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> jest calkiem fajna jak za taka cene

> przy asusue wiekszosc plyt wypada blado ;-)

no to tez fakt ;)
ale tutaj pojawia sie kolejna sprawa - zakladamy ze na takowa plytke
kladziemy proca 266 mhz i... no wlasnie przydalaby sie plyta na chipsecie
via kt133a; i tutaj pytanie - czy obie plyty dysponuja kt133a czy moze only
kt133...

> jezeli wszytko poprawnie skonfigurowales to powinno

na co zwrocic szczegolna uwage? tunning biosu? ;)) ustawienia samego systemu
operacyjnego? wersja laty 4in1 (najnowsza czy dedykowana dla plyty?)?

--
sPIdER
spider_m_at_go2.pl -------| "Osobiscie wierze tylko temu, co sam napisze.