Re: ASUS GeForce2 - problem ze sterownikami

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 18:46:08 MET DST

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_duo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b853ef5_at_news.vogel.pl...
> Witam
>
> Mam karte ASUS v7700 GeForce2 GTS.
> Na oryginalnych sterownikach tak jak na wersji beta najnowszych
> sterownikow v12.90 wszystko jest okej. Natomiast jak zainstalowalem
> niby licencjonowane sterowniki v6.31c to predkosc spadla prawie 10x
> we wszystkim. 3D-MARK 2000 ledwo sie ruszal. Nie wiecie co jest
> tego przyczyna?
>
> PS: mam plyte MVP3... tak tak, wiem, bez smiechu prosze ;)

Nowsze sterowniki są bardziej kompatybline nie tylko z VIA
ale także z ALI.
Sprawdź czy nie jest włączony antialiasing i może zainstaluj
jeszcze raz via4in1 lub sam sterownik do AGP.

PeJot