Re: lamerskie pytanie :/

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 09:16:33 MET DST

> tak sie pytam czy mam to odrywac, bo nie wiem -- moze jestem
> nieuswiadomiony i mozna te blaszki jakos wyjac?

Witam!
Wyłamać, tylko ostrożnie, można się pokaleczyć albo "cuź we środku"
uszkodzić.
Niegłupie jest tez położenie obudowy na boku, aby ewentualne odpryski
wypadły na zewnątrz.
A obudowę z przykręcanymi śledziami to ostatni raz widziałem pod koniec
ubiegłego wieku, ale była ładnych parę lat starsza.
Gregorek