Re: TPSA jest the BEST

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 11:03:46 MET DST

Niejaki(a) KRiZBi <krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> a co na to spółdzielnia ?
> Juz widzę szczęśliwego prezesa, że może paru mieszkańcom pójsć na
> rękę, zamiast brać łapówy ot tepsy, kabłówki czy kogo, żeby trzymał im
> miejsce ;)))

hehe... a moze prezes skapy i tez bedzie zainteresowany przylaczeniem?
;p wtedy to juz all z goorki, moze nawet zasponsoruje sprzet 3com/cisco
;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|