Re: TPSA jest the BEST

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:26:27 MET DST

On Tue, 21 Aug 2001 22:37:15 +0200, pawel <untiled_at_poczta.fm> wrote:

>ciachnales zbyt wiele i nic dziwnego, ze nie rozumiesz, to o czym
>napisalem -wspomniane porownanie dotyczy placzu na monopolistow o
>blokowanie przez nich dostepu do klientow lub co/kogo tam miales na
>mysli piszac ,ze blokuje sie im te mozliwosc
Bo sie blokuje. Fakty sa takie, ze takie rozne panie Irenki potrafia
sie klasc pokotem w urzedach i innych instytacjach aby tylko odwlec
lub uniemozliwic uzgodnienie przebiegu projektowanych instalacji
doziemnych. O tym sie oczywiscie nie mowi.

>dalej nie rozumiesz, po tej stronie sie nie bierze tylko wrecza, a
>raczej zaprasza na kolacje na mallorce i omawia 'pewne' sprawy,
>szczegolnie milo gdy wsrod decydentow znajdzie sie jakas pani Irenka,
>Krysia itp.
Wlasnie te panie IRenki przeze mnie wspomniane same z siebie nie
postepuja tak jak postepuja.

>A tak poza tym to raczej trzeba by przeniesc watek na jakies advocacy
Moze lepiej juz skonczmy bo i tak nikt nikogo ni przekona.

Pozdrawiam
GLide